Ja, jeg elsker julekort 🎄

God morgen, fininger.

Da var det denne tiden på året igjen. Da jeg setter av litt tid hver dag fremover til å mimre og tenke på gode gamle venner og familie, sender de julekort. Hvert bidige år, lenge før jeg fikk både mann og barn, har jeg tatt vare på denne koselige juletradisjonen. Jeg elsker rett og slett å gi og få julekort.

Det er noe deilig magisk å sitte å putle med det her. En får en deilig indre ro. Man blir tvunget til å sette ned tempoet, ta seg tid til å la tankene vandre. Hva har skjedd med deg siden sist? Har vi satt av nok tid til hverandre i år? Burde vi kanskje treffes snart?

I år som i fjor har jeg bestilt mange kort. Flere enn jeg egentlig trenger, for de fire siste årene har jeg også sendt til noen av dere lesere. Det er koselig å få gjøre en liten forskjell for noen, for jeg håper og tror en slik julehilsen varmer. Så send meg gjerne navnet og adressen din, enten her på bloggen eller på mail [email protected], så sender jeg så langt kortene rekker 💕

 

🎄Nina 🎄

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#julekort #tradsjoner #jul

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg