Ufrivillig bloggpause

Heihei, kjære dere.

Pga forandringer hos blogg.no, har jeg dessverre måtte ta en ufrivillig bloggpause. Designet mitt har kræsja, og jeg får ikke logget meg inn på siden min via Mac’en, passordet mitt godtas ikke.

Jeg har spurt designeren av siden min om hjelp, samt support på blogg.no, så i mellomtiden må jeg forsøke å smøre meg med litt tålmodighet.

Jeg har via mobilen nå klart å komne meg inn på den noe reduserte siden min, men jeg klarer kun å få gitt dere denne beskjeden, ikke jobbet dessverre.

Stay with me, fininger, så håper jeg dette ordner seg etterhvert.

Hilsen en smule frustrert Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg