Årets grinefest?

God lørdag, dere!

I dag er hele huset på farta. Vi har mye kjekt på agendaen, så nå fyker også jeg ut av dørene her ganske så snart. Mille og Bjørn Erik har for lengst funnet veien til byen, de er på Kulturhuset hvor Mille går igjennom teorikurset på “Grønt kort” (det får vi ta seinere), og jeg skal møte bestiss Tonje for frokostdate, før jeg setter nesa mot stallen. Snøen er tilbake, jippi, så nå skal jeg se om jeg får karra kroppen min oppi en sånn derre stor og god varmedress. Den er egentlig Bjørn Erik sin, så den burde jo passe, men jeg skjønner ikke hvorfor den ikke har blitt funnet frem for lengst. For jeg som så mange andre, fikser ikke å fryse.

Jeg håper dere orker litt mer babysnakk, for som dere sikkert har skjønt for lengst nå, dette er topp snakkissen vår her hjemme hver bidige dag. Den store overraskelsen kom som sagt som lyn fra klar himmel, jeg var helt uforberedt, og selvfølgelig ble dette foreviget. Jeg tar ikke bare litt til tårene, kremt, jeg stortuter, og det var ikke pent, but who cares?! Men for å si det sånn, jeg er vel ikke den eneste i huset som tar lett til tårene, det vet nok de fleste, men denne gangen så var nok jeg i overkant mer dramatisk. Vil dere se, så snurr gjerne filmen ved å klikke her 💕

Nyt dagen, klem Nina 🌸

 

#besteforeldre #farmor #video

2 kommentarer
    1. Eg satt å så på filmene til Dennis og Kristin i går og tårene bare trillet for det er så MAGISK <3 Fantastisk herlig folk begge 2 🙂 Kos dere masse, det kommer utrolig mange kjekke dager frem over 🙂

      Klem Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg