Avhengig!

God kveld, fininger!

I dag kom definitivt sommeren hit til øya. Ikke i form av varmt vær og strålende solskinn, men gjennom den blide kassadama på lokalbutikken her som gjorde meg oppmerksom på at nå var favoritten min igjen kommet i butikken. Tenk saftposene er her, jaaa endelig, nå kan sommeren virkelig begynne!

For de av dere som kjenner meg, så vet dere at dette er min store kjærlighet…og avhengighet. Jeg jaktet på disse lekkerbiskene allerede som liten, i Oslo i Torshovs gater som fem åring, og opp igjennom årene har jeg alltid prøvesmakt alt som har kommet min vei. Favoritter har kommet og gått, og det var lenge ingen gode på markedet som jeg likte, men for et par år siden dukket det altså atter en gang opp neon fantastiske herligheter. 

Bjørn Erik, som også har disse som storfavoritt, bar på oss brokk gjennom hele sommeren i fjor, og i dag ble det altså med, hold dere fast, hele 37 pakker. Det blir i alt 333 deilige herligheter, så gjett om smilet mitt går trill rund nå?. 

Er noen av dere avhengig av noe? Noe dere liker ekstra godt, som dere jakter på?

Saftposer

Saftposer

Klem fra gale-Nina

 

#saftposer #avhengig

5 kommentarer
    1. Kjøpte faktisk ein sånn pakke i dag, kr 9.90 på Rema. E ikkje avhengig, men “må ha!” vannis dagen derpå.
      E derimot avhengig av nesespray…😖

      1. Åhhh nei, jeg var også avhengig av nesespray i ni år. Hadde et par liggende overalt i hele huset, og kjøpte nye hver gang anledningen bød seg. En jul derimot for to år siden, ble det “tooo much”. Da måtte jeg sette meg opp i senga tre ganger om natta for å spraye, og det gikk selvsagt ut over nattesøvnen. Så da gjorde Bjørn Erik og jeg en avtale at jeg skulle få være for meg selv, sitte og sove i sofaen en ukes tid. Hver tredje time skylte jeg med sånn kanne med saltvann i. Det hjalp selvsagt ikke, men jeg ga meg ikke. Etter femte dag, fikk jeg plutselig puste igjen, og jeg var overlykkelig. Så i dag er jeg helt nesesprayfri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg