Barne-TV Margrethe og jeg har starta band!

Dere kan tro vi hadde en knallbra start på festivalen Tons of Rock i går!

Bussen går rett utenfor hotellet vårt, men allerede her på Vulkan var den allerede stappa av feststemte rockere. Når den nådde sentrum, var det ikke plass til en knappenål til der inne, så jeg er sjeleglad for at vi bor her. Bjørn Erik og jeg slappet uansett godt av der vi stod fastklemte, for vi hadde selvsagt med oss noe godt på lommelerka. Vi følte oss neste som tyve år igjen der vi smugdrakk og humra og lo.

Bjørn Erik er nok først og fremst på festival for musikken sin skyld. Jeg derimot, hvis du ser bort i fra Kiss og Dropkick Murphys, er der for å henge med vennene mine. Dette er nemlig en så digg måte omgås på, særlig i går når været viste seg fra sin aller beste måte. Jeg var i himmelriket med alle mine fine.

Det ble også enda bedre når jeg fikk høre at et herlig team av kreative sjeler stod til disposisjon og malte Kiss fjes på alle de som ønsket det. Vi trengte forresten ikke å stå i kø, man gikk bare å fikk registrert navnet og mobilnummer sitt, så fikk man etterhvert melding når det var din tur. Jeg er jo som en liten unge når det kommer til sånt, så jeg ville selvsagt fjonge meg opp som selveste Mr. Ace. Jeg og hele flokken til Barne-TV programlederen Margrethe ble så fine atte, så stas.

Jeg må innrømmet at jeg ikke gikk noe særlig ut av VIP område for å besøke de andre mindre konsertscenene. Jeg trivdes nemlig for godt i gin-baren og med de bandene som kom på hovedscenen, så vi var alltid en liten gjeng som holdt oss her. Bjørn Erik derimot er nyskjerrig av seg, og vil gi alt av musikk en sjanse, så han børna rundt hit og ditt. Akkurat som i dag. Han er allerede oppe på Ekeberg og har fått med seg de første konsertene, mens jeg lader opp batteriene med Cheeze Ballz og han derre Ginger Joe. Dagen er nemlig fortsatt lang, så jeg har ikke hastverk.

Jeg er glad vi rakk å få med oss Black Debbath, herregud så morsomme de var innimellom låtene sine!

Flinke og kreative Mariane skal ha all rosen for at hun gjorde denne dagen ennå morsommere med å male meg så fin.

Alltid oss to…

Mine fine…

På andre rad midt foran her under Dropkick Murphus konserten skulle Bjørn Erik inn å hoppe, jeg fatter ikke at han tør. Han innrømmet faktisk etterpå at pumpa gikk i hundre og at han var dønn sliten.

Og DER var sirkuset i gang! Jeg blir altså aldri lei de gutta der!

Dagens snapér. Jada, jada, jeg veit jeg ikke kan synge…

 

 

Nei, da får madammen også hive seg i dusjen og komme seg oppover til de andre som allerede er på plass. Skrives i morgen dere, klem Nina 🤘

 

#tonsofrock #tonsofrock 2019 #festival #kiss #venner 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg