Bjørn Erik har laget bok…til meg 💕

Det er alltid gøy å få gaver. Men å få bursdagsgaver i min alder er egentlig en sjeldenhet for de fleste, tror jeg. Vi, eller i alle fall jeg, har ingen forventninger om å få noen, for det har blitt viktigere å omgås, å finne tid til hverandre.

Jeg valgte å ikke ha noe bursdagsselskap i år heller. Jeg var rett og slett ikke istand til å ordne eller kokkelere, så vi gjorde det enkelt. Det ble to konserter i stedet, et par lunsjer med gode venninner og familiebesøk i Bergen. Jeg måtte med andre ord kun stille opp der og da til riktig klokkeslett, jeg trengte ikke å bruke noe form for energi på å forberede noe. Jeg nevnte tidligere at jeg heller ikke forventet å få presanger, men det ble noen allikevel, og her er en av dem. En bok, laget av Bjørn Erik til meg, og jeg er målløs.

Jeg ble helt satt ut og jeg har egentlig ikke ord for hvor stort jeg egentlig synes dette er. Han fine hunken min har altså funnet ut en mulighet til å lage dette til meg, animert oss, og over tid laget små fine tekster som omhandler ting som han liker med meg og oss i sammen. Det er lekent og kjærlig, rett og slett fint. Så fint at fjollete meg lot tårene flomme over av takknemlighet når jeg leste meg igjennom det ene arket etter det andre. Igjen har Bjørn Erik klart å overraske meg. Han med det store hjertet målbinde meg.

Her ser dere noen av sidene, og jeg regner med at dere skjønner hvorfor jeg fortsatt er forelska 💕

– Nina – 

 

#kjærlighet #kjærlighetsbok #kjærlighetserklæring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg