Bobledate fra morran til kveld 🇬🇷

God morgen ønskes dere alle fra vakre Paros igjen 🇬🇷

I dag var jeg tidlig på´an. For i forgårs hadde Bjørn Erik lagt opp til boblefest fra morran til kvelds, så da ble det selvsagt å stupe tidlig til sengs i går.

De av dere som kjenner meg godt, vet at jeg ikke liker alkohol. Ikke misforstå, jeg elsker nemlig rusen den gir, men selve alkoholsmaken er pyton. Jeg er også alt for glad i Pepsimax til å bytte ut den med noe annet, men av og til så kliner jeg altså til, og da går jeg virkelig inn for det også.

På fredag lot vi altså beach boogien stå, og startet liksågodt med Mimosa (bobler/juice/isbiter) til frokost. Åhhh, det var faktisk veldig godt dere. Lot nemlig drikken stå og godgjøre seg i flere minutter så isbitene smelta litt, for da dere, da er jeg jammen ikke vanskelig å be med opp til dans.

Dagen gikk deretter som følger: frokost, bobler, backgammon, bystranda, bobler, backgammon, verandaen, bobler, backgammon, sentrum, bobler, bar, bobler, enda en bar, rompedansing, bobler og til slutt masse drinker. Sa jeg “liker ikke alkohol”?

Phuuu, blir nesten litt sliten igjen bare av å tenke på det, men Bjørn Erik og jeg hadde det altså så gøy. Det var også helt magisk å klare å karre seg inn på en av de hotteste barene her. Man må egentlig bestille bord minst en uken i forveien, men takket være hårfargen min, fikk vi innpass. De kjente oss nemlig igjen fra sist gang vi var her, og de var helt imponert over at jeg faktisk klarte å holde denne hårgalskapen ved like. Jaja, moro var det nå i alle fall, selv om vi egentlig ikke passet inn med resten av gjesten som var der, men musikken og som sagt drinkene var helt innafor, så vi var der liksågodt til det stengte klokken tre på natta.

Formen dagen derpå var faktisk ganske så bra, men vi krasjlanda som sagt tidlig i går. Glemte forresten å nevne at Paros-kjolen kom på igjen. Det er jo takket være den at vi faktisk havna på dennne fine øya her for aller første gang under en øyhopping for 5 år siden, kan leses både her og her. Har vært innom kjolebutikken denne gangen også, og selv om mamma har sydd om kjolen et par ganger, kjenner de både den og meg igjen.

Var forresten innom Hellas kategorien min her på bloggen og ser at det faktisk ligger hele 72 innlegg der. Vi elsker Hellas, det er helt sikkert og visst ❤️

6 kommentarer
    1. Ååååh Nina, jeg blir så misunnelig når jeg ser de fantastiske bildene dine og følger snappen din.
      Har selv aldri vært på Paros eller i Hellas for den saks skyld, men nå vurderer jeg det sterkt.
      Sitter og teller på knappene om det blir cruise ut fra Athen i høstferien. Og da skal vi innom diverse øyer.
      Men, men forestående leilighetskjøp osv er det ikke sikkert at jeg kan få viljen min denne gangen….

    2. WOW , for en fin blogg ;O)
      Liker dine snapp dager på mamma hjerter så da måtte jeg innom deg her også!
      Å det var lurt .. ja for dere er jo nesten som oss på ferie , så her fikk jeg mange fine tips ang Hellas som passer oss perfekt.

      Nå er det sånn at vi har snart barn som ikke gidder å være med oss på ferie…ja kun om de får ha med en kompis !
      Å da kan vi jo reise utenom skole ferie ..hi hi !! Gleder meg til kjærestetur .

      Takk for fine innlegg på bloggen din . nå skal jeg ta et dyp dykk i ditt arkiv !

      1. Åhhh så koselig å høre ❤️
        Mens vi venter på at barnebarnet heller vil være med oss, siden minsten Mille også kasta inn håndkle, får vi kose oss rundt på egenhånd. Kan ikke akkurat si jeg misliker det, ganske deilig å bare ha en å forholde seg til ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg