Da er vi klare for den store dagen 🇳🇴

God kveld, kjære dere.

I skrivende stund, sitter jeg på kjøkkenet og skuer utover en skinnende rein stue. Vinduene er også pusset, og spise- og stuebordet pyntet med blomstervaser fulle av blomster i rødt, hvitt og blått. I tillegg til lukten av grønnsåpe kjenner man at Bjørn Erik har bakt cookies, deilige varme sjokolade cookies. Et stort brett om skal på skolen til Mille og et tilsvarende her hjemme som vi alle kan kose oss med.

Om ikke så alt for lenge for vi besøk. Fint besøk hele veien fra Oslo. For aller første gang kommer lille Falk, barnebarnet vårt, og de stolte foreldrene. Jeg er fortsatt like tullerusk forelska i den lille krabaten, og kjenner faktisk at det kiler i magen når jeg trekker pusten godt inn. Jeg gleder meg altså så til å få se han igjen, og tenk det dere, denne gangen får jeg god tid til å bli mye bedre kjent med han.

Oioioi, der kom de inn dørene her, så da får vi heller skrives igjen i morgen. Ha en superduper feiring, kos dere max 🇳🇴

Klem Nina

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg