Da var vi på vei, LA here we come 🇺🇸

God morgen, kjære dere ❤️

“Har dere alltid satt av tid til å reise alene uten barna, selv når de var små? Fikk dere barnevakt til dem? Vi har besteforeldre som synes det er en egoistisk handling, og det tærer på forholdet å ikke ha litt egentid i sammen”.

Spørsmålet over tikket akkurat inn i innboksen min, og Bjørn Erik og jeg bare så på hverandre og smilte. For “ja” vi fikk alltid barnevakt, og den dårlige samvittigheten over å ta de “alene-reisenevalgene”, dukket aldri opp. Vi har alltid tatt vare på “bare oss”, alltid hatt drømmer om nye reisemål og veldig ofte realisert de. Ikke bare har selve reisen vært et av høydepunktene, det å planlegge og telle ned dagene har også vært stort, og nå er vi altså snart på vingene igjen.

Denne gangen går turen til Los Angeles, San Diego og Las Vegas. Vi skal feire Bjørn Erik sin femti års dagen  med Turbojugend (TJ) langs hele ruten vår. Allerede få timer etter ankomst til LA skal vi møte de lokale TJ der samtidig med folk fra Atlanta og Ontario. Vi skal på Rainbow Bar & Grill, Lemmy sitt stamsted, og Bjørn Erik er allerede litt bekymra over at det skal bli litt for bratt første kvelden. Det er ikke jeg, jeg storgleder meg,  for endelig skal TJ jakke mi få lufta seg skikkelig.

Nei, nå må jeg være litt sosial, dere, og ikke minst få strekt litt på beina her på flyplassen i København. Vi får heller skrives mer i LA.

PS, jeg har amerikansk sim-kort og kommer derfor til å være mye på Snap: ninasprell og Instagram: nthorsen 💋

 

4 kommentarer
    1. Riktig god tur til dere,VÆR FORSIKTIG, husk at dere er noens BARN. GLEDER MEG TIL Å FØLGE DERE……♥️♥️♥️🇳🇴🧓🏻

      1. Det er derfor jeg tror vi alle må behandles individuelt. Jeg påvirkes kun av ytre ting som varme, sol, blomster og trær. Vanskelig å finne en oppskrift på råd når den angriper så forskjellig.

        1. Det var SÅ gøy å følge deg på Snapchat under turen deres. Dere har virkelig en magisk kemi sammen. ❤️
          Det er så viktig det du skriver der med det å fortsatt være bare to selv om man har små barn. Det er fler av våre vennepar som mister hverandre i opppussing, småbarnsliv osv. Er så trist. 🙁
          Selv har vi vært sammen i 16 år, straks 14 år som gift og har 4 barn. Drømmen er en bobil til neste år så vi kan pleie oss. 🙂 Ikke så mye barnevakt da besteforeldre er slitne. 🙁 (Vi er 33 og 35 år). Går vel på et vis. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg