Deilig fredag

God kveld, dere!

Det skjer svært lite for tiden. Jeg bare diller og daller rundt her hjemme i min egne lille boble. Går tur på tur ute på Lundsneset med hundene, fortsetter med ryddesjauen vi har begynt med på loftet og er taxi for Mille som skal i stallen. I tillegg så diskuterer Bjørn Erik og jeg litt frem og tilbake rundt skolestarten til Mille. Tar opp det som fungerer og ikke fungerer, og tar de nødvendige telefonsamtalene som trengs for å få alt på stell. Siste finish er gjort rundt gaven til navnedagen til lille Falk, den er straks ferdig og vi har så vidt begynt å planlegge bursdagsfeiringen til lille snuppeline. Jeg har med andre ord nok av småting å holde på med, dagen går på et vis rundt, det føles godt å være Nina. 

Mille sin gamle babyseng er tatt ned fra loftet, og skal pusses og males klar til Falk kommer på besøk i neste måned.

Vi går i gjennom alt av ting og tang, og planen er å kvitte oss med 2/3 av alt på loftet. Det er godt jeg pimpet opp lekehuset ute skikkelig i sommer, for da er det plass til ennå mer stæsj i det. Bjørn Erik har skiftet batterier i milkshake maskinen, så den flytter ut med en gang.

For to uker siden var hele gjengen å så Toy Story 4, så når disse to gamle kjenningen dukket opp, ville Mille ha de tilbake på rommet sitt igjen. Ehhh nei, det skjer ikke. Sa de kunne få flytte ut i lekehuset, men det nektet hun plent. Så da fyker de opp på loftet igjen, i påvente av at Falk blir litt eldre.

Alle lekehus trenger en chihuahua.

Elskverdige fine Tinka er aldri langt unna. Den to år gamle Australske Cobberdogén holder meg i bevegelse, lokker meg med ut på tur titt og ofte

Go´hælj, kos dere!

 

 

#australskcobberdog #hjemmekennel #ryddemani

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg