Den magiske helgen i Oslo ❤️

Endelig helg igjen, dere, og denne dagen har jeg virkelig gledet meg til. For i skrivende stund sitter jeg på toget på vei til Østlandet, nærmere bestemt Drammen…så klart. Farmorekspressen trengs og da er jeg ikke vanskelig å be. I tre hele dager dager skal minsten Falk og jeg henge sammen, så nå sitter jeg her og har sommerfugler i magen, for snart skal det klemmes.

Det er derimot ikke så lenge siden vi sist så hverandre. Jeg hadde faktisk helt glemt at filmrullen er full av gode minner fra da Mille og jeg nylig hadde jentetur i sammen til Oslo. Da valgte vi å bo hos mamma på Grefsen, hadde Falk der på overnatting også, noe som gledet både store og små. Jeg liker derimot å få med meg litt her og der når jeg først er på besøk, så mamma sine store planer om å varte oss opp med tre-fire måltider gikk dessverre i vasken. For vi jentene hadde full timeplan fra vi kom til vi dro. Frognerparken skulle gjennomgås ikke bare en med to ganger, venninnetreff i Mathallen stod også på agendaen, vi var heldige å igjen få oppleve at Vålerenga dro inn seieren på flotte Intiity arena og drømmen om å få oppleve RuPaul sine store dragartiser på scenen ble en realitet.

Vi fikk som sagt med oss det meste denne helgen, samtidig som det var helt nydelig å få synke ned i sofaen til mamma å slappe av litt mellom slaga. Må forresten også nevne at Mille er litt av en drømmevenninne å reise på tur med. Sweet sixteen, en liten dame, og det er en lykke at vi deler mange av de samme interessen ❤️

God helg, kjære dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg