Denne buksa fortjener et eget innlegg!

God kveld, kjøre dere!

Her er energinivået på topp. Snart påskeferie, og det skal bli deilig å få roa ned flokken min ett par hakk. Bjørn Erik har ikke gjort annet enn å være i alle andre byer enn Stavanger denne uken, så jeg tenker han gleder seg stort til ferie han også.

Det var litt stusselig og ikke våkne opp til morgenglade Tinka i dag, men Pippi tok som vanlig ansvar og dro meg med ut på tur som vanlig. Som belønning ventet det frokost med bestis Tonje i byen, kjærkomment, og som vanlig überkoselig. Hun måtte derimot møte meg utenfor Oljemuseet først, for jeg hadde på ny Rock´n Roll bukse som fortjente en skikkelig fotoshoot i fargerike omgivelser.

Dere aner ikke hvor mange år jeg har leite etter akkurat den buksa her. Åletrang hele veien, med gedigen stretch så jeg får puste, og sist men ikke minst rødrutete. Jeg elsker alt som er rødrutete, og denne var midt i blinket for meg. Kostet kun 199,- og det dere, er jo neste helt gratis! Var den ikke kul?

Røverkjøpet vil dere nok få se mang en gang denne sommeren her ☀️

Klem Nina

 

 

#rutetebukse #oljemuseet #stavanger #grafitti

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg