Der røyk gavekortene og noen av bursdagspengene

God lørdagskveld, kjære dere.

Endelig våknet Mille opp og følte seg mye bedre. Vi valgte derimot å allikevel benytte oss av en fridag i fra stallen, fôrverten vår stilte opp, for Mille har hatt et stort ønske lenge om å få bruke alle gavekortene hun fikk til jul og bursdagen sin.

Etter to butikker orket egentlig ikke Mille mer, men jeg klarte allikevel å få lokket henne med til yndlingsbutikken hennes, nemlig hestebutikken. Jeg red nemlig i går, og fant ut av vi mangla en hel rekke ting. Pleie til både hest og utstyr trengtes, og i tillegg hadde Mille et gavekort der også.

Dere kan tro jeg har ei glad hestejente her nå, som gleder seg til stalltur i morgen. Hun har ikke vært der siden mandag, og i morgen skal papsen være med være Max Mekker. Ny gigantisk saltstein på 10 kg, nytt stort trau og stellebaggen skal suppleres. Vi har akkurat også fått melding om at en venn av oss har klart å skaffe oss en fôringspall til å ha høy i ute i paddocken til Sol, så dette blir stas.

Nå skal vi jentene finne hver vår sofakrok, mens han far steller i stand pizza til oss. Han skal steke den på en egen ny stekeplate, som visstnok lager sprø bunn. I den anledningen har han gått til innkjøp av ny steke spade, så nå kan dere tro vi venter i spenning på resultatet.

God lørdagskveld dere, nyt ❤

10 kg saltstein, gigantisk! Kjøpte to stykker med en gang, siden vi hadde så god bærehjelp.

Ny vårjakke og to nye hettegensere. 

Alt nytt blir merka med navnelapper.

Så fornøyd.

Bjørn Erik ofra seg og dro på Ikea for meg, mens vi jentene var i hestebutikken.

Nå satser vi på sprøstekt pizzabunn fremover. Selv om jeg faktisk elsker skikkelig bolledeig også.

En stykk skamklipt hund.

#bursdagspenger #hesteutstyr #pizzaspade #saltstein

 

1 kommentar
    1. Så greit å få handlet inn litt når man først er i gang, og alltid kjekt med gavekort så klart 🙂
      Den pizzaspaden så kjekk ut, jeg har sånne stekeplater selv, men det er nesten håpløst uten en sånn pizzaspade.
      Hest….de er ganske store, og veldig fine. Min pappa var rideinstruktør i Kløvkompaniet når jeg var liten, så jeg har tidsnok hatt med hest å gjøre, men jeg ble aldri bitt av basillen 🙂 Jeg synes det er fint å se, harmonien mellom hest og menneske ♥
      Ha en fin ny uke ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg