Det er min dag i dag!

Heihei dere fantastiske lesere!

Ja, i dag er det altså min dag. Gud bedre, tenk det dere, da var det første året i de skumle 50 åra over, og for å være helt ærlig så har var det ikke vært så ille. Jeg får jo uansett ikke gjort noe med disse åra som renner på så alt for fort, og til slutt så blir vi jo alle gæmlisser allikevel, så det er bare å leve livet, nyte det.

Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av å feire så stort, men allikevel så har familie og venner overrasket meg hele dagen. Det skal jeg selvsagt dele med dere etterhvert, men først må dere få se hva Bjørn Erik har holdt hemmelig for meg i en evighet. Jeg har altså endelig fått meg min helt egen Turbonegro jakke – YES!

Jeg har i utallige år ønsket å tilhøre dette unike samholdet, og selv om dette “kun” er en “Turbonegro” jakke og ikke en “Turbojugend”, er jeg strålende fornøyd. Bjørn Erik har faktisk allerede en plan på hvordan jeg også etterhvert skal få være med i en egen “avdeling” (finnes over 2300 over hele verden), men enn så lenge skal jeg nyte og kose meg med denne herligheten.

I tillegg til selve jakka har Bjørn Erik spurt i plenum på Turbojugend sin Facebookside om hjelp til patches til meg. Så i går fikk jeg altså overrakt en gedigen bunken fra hele verden. Noen var til og med så rause å skrive noen koselige ord til meg, så denne “fødselen” var jo helt magisk.

Kort fortalt for dere som ikke vet hva dette “virrvarret” egentlig er, så er det altså en verdensomfattende fanklubb til det norske rockebandet, Turbonegro. Alle går med disse spesielle deminjakkene, med avdelingsnavnet (klubben) sin sydd på bak, og de fleste får også laget sin egen patch, sånt eget lite tøymerke, som sys på jakka. Man bytter gladelig, så til slutt blir jakke et fargerikt smykke. Så nå dere, har jeg den megajobben foran meg. For jeg gjør ikke den tabben Bjørn Erik har gjort, og stryker på disse merkene med strykejern, for halvparten er på vei til å falle av allerede. Nei, det vil jeg ikke ha noe av, så jeg syr. Syr og tråkler som en gal, og forhåpentligvis blir jeg ferdig når festivalene begynner i sommer.

Nei, nå har bestis Tonje kommet på besøk, så nå skal ostepopen og kokosbollene fortæres. Deretter skal jeg begynne å takke alle og enhver som har brukt tid på å sende meg en bursdagshilsen. Det er så snilt og varmer langt inn i hjerterota  💕

 🌸 Nina 🌸

 

#bursdag #turbonegro #turbojugend #fanklubb

3 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen! 😃🎉🎈 Håper dagen din har vært helt super. 😀 Så kul jakke, minner meg om russetiden med alt som skal strykes/sys på. 🤩 Mitt første år i 30 årene er så smått begynt, så om det ikke er 50 så er jo alle slike dager litt store og når man først har vendt seg til det runde tallet så skal ett til legges på. 😅 Heldigvis er alder bare ett tall, du ser ikke ut som du er over 40 engang så du bærer alderen godt. 😘 Ha en fortsatt super super kveld! Klem

    2. Gratulerer så mye med dagen som var! Så morsomt med jakken, har jobb foran deg og sy på alle de merkene,blir bra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg