Dette skal bli mitt år ❤️

Det er nesten ikke til å tro, men plutselig var hun altså 17 år ❤️

Vår rause og gode Mille fyller år, og vi som foreldre fatter ikke hvor alle disse årene har blitt av. Vi bor ikke lenger meg en tenåring som trenger hjelp til hver minste lille ting og som må mases på for å få tingene gjort, “vesla” har blitt en selvstendig og behjelpelig ung frøken. 

“Dette skal bli mitt år”, sa hun når skolen startet opp igjen etter endt sommerferie. Etter et litt trøblete tilbakelagt første år på videregående, snudde plutselig vinden til hennes fordel. Borte var de som gjerne ikke ville henne vel, borte var usikkerheten og tilbake var troen på en bedre hverdag og fortsettelsen på gode relasjoner, trygge venner.

Papsen var ikke særlig begeistra når jeg la fram idéen om at Mille skulle få begynne å ta lappen på mopedbil, men det tok ikke mange timene bak rattet på egen bil (jeg fikk trumfet gjennom det også) før han ble overbevist om dette kom til å gå bra. Mopedlappen er like om hjørnet, og snuppeline er heltent på tanken om å kjøre selv mellom hjemmet, skolen, stallen og venner akkurat når hun vil. Det finnes som sagt ingen problemer, bare utfordringer, og de tar hun på strak arm…gang på gang ❤️

“Kjære Mille-mor. Tusen takk for at du er du. Du beriker livene våre og de fleste du treffer på din vei med latteren og smilet som aldri er langt unna. Du har et klokt hode, et varmt hjerte og en genuin drivkraft til å klare akkurat hva du vil. Gratulerer så mye med dagen, tenk 17 år allerede. Vi gleder oss til å feire deg igjen i morgen. Klem fra stolt mamma og pappa ❤️”

5 kommentarer
    1. Fikk tårer i øynene av å lese slikt et nydelig innlegg nå på morningen. Hun virker litt som deg, ser på mulighet fremfor umulighet. Jeg vet selv at hest er terapi,siden jeg fikk min første når jeg var 12 og er nå 48. Godt å høre at det går bedre med de hun har rundt seg på skolen.Så gøy at moped lappen også er like rundt hjørnet.Takket være flotte foreldre tror jeg er mye av grunnen for at hun er blitt til den fine jenten/unge damen hun har blitt.Kos dere med fest

    2. Fine dokker. Gratulerer så mye med dagen til dokker alle. Ikke rart hun har blitt så fin ung dame ned sånne flotte folk i flokken sin.
      Kos dokker masse 🥰

    3. Gratulerer med dagen til den flotteste jente jeg har møtt på min vei dette året 🎊🎊
      Jeg blir så varm i hjerterota mi når jeg ser hva du mestrer, alt fra bilkjøring,skole og ta vare på Sol.
      Er Sol er forkortelse på deg kanskje🤔 jeg tenker på ordet Solstråle🤗 håper du får en super feiring Mille med den flotte gjengen din 🌺🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg