Du er helt rå, Veronica!

Vi jentene har vært på show! Enmannshow med byens råeste dame, Veronica Simoné Fjeld. Frekk til tusen, akkurat som jeg liker det, for hun byr så til de grader på seg selv.

Jeg vil ikke røpe for mye om hva som skjer, men jeg kan love dere at man ikke går hjem etterpå uten deilig kaos i eget hodet. For i tillegg til å bli servert mye kropp og hverdagsfjas, som i alle fall jeg kjenner meg godt igjen i, så blir man tatt skikkelig på senga av den mer alvorlige Veronica. Jeg visste ingenting på forhånd om forestillingen, trodde vel egentlig vi skulle få servert reinspikka humor hele veien, men der tok jeg gruelig feil.

Du Veronica, du Veronica, for et show! For en fantastisk morsom, levende og fargerik opplevelse du serverer oss. Kropp er gøy, faktisk hysterisk morsomt. Alle vi nokså voksne kvinnsa og de tre mannfolka i salen, med veldig røde kinn etterhvert, storkoste seg. Timen fløy så alt for fort avgårde. Med tårer på kinn og lattermusklene trimmet, måtte vi venninnene ta oss en kaffe etterpå for å roe oss ned. Vi hadde nemlig masse som måtte fordøyes, snakkes om, for du ga alt. Takk!

Stå på videre, Veronica, vi digger deg, du er helt rå!

PS: Det var utrolig morsomt at noen av dere lesere kom bortom å sa “hei” til meg etter forestillingen. Jeg blir alltid litt satt ut at noen “kjenner meg”, men setter utrolig pris på en klem og en liten prat ❤️

 

#naturligvis #veronicasimonefjeld #enmannshow

2 kommentarer
    1. Åh så heldige dokker e som har vært på show!
      Håper hun drar på turnè! Da skal jeg på show!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg