Ego-helg!

Fredag igjen, jo dere, og jeg skal være hjemme helt aleine med alle dyra. Skikkelig ego-tripp delux, og jeg må innrømme at jeg gleder meg.

Om litt reiser Bjørn Erik og Mille på konfirmasjonshelg til Åpta, og da drar jeg inn til byen for å møte en venninne. Vi skal se elskede Downtown Abby, og ja, jeg veit jeg skriver det feil. Jeg har alltid sagt “Downtown” istendenfor “Downton”, og tenker å forsette med det for å irritere Bjørn Erik, thihiii. Jeg har forresten en rekke ord jeg har lært meg feil. Det er alltid like morsomt å se hvor oppgitt han gubben min blir.

Jeg har forresten fått meg ny jumpsuit til. En skikkelig baggy en, vid og god, men jeg skal få mamsen til å gjøre beina nede litt trangere. “Klovne-bukse”, i følge Mille, jaja, jeg ser den.

Dere får ha en riktig god helg dere, kos dere skikkelig, klem

#nybukse #jumpsuit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg