En god dag ☀️

Vår første hele dag her i Paros startet seint, for denne gjengen her er glade i å sove når de er på ferie. Jeg sov hele åtte timer, de andre ti, så dere kan tro vi alle våknet blide og fornøyde rett over klokka ti.

Bjørn Erik dro i butikken rett borti gata her, og lagde etterhvert ostesmørbrød i stekepanna til hele gjengen. Den ble fortært ute i bakhagen her på hotellet, samtidig som Bjørn Erik forsøkte å lære oss litt gresk. De som driver dette hotellet er nemlig så koselige, og plaprer i vei på gresk til oss hver gang de går forbi, så nå var det på sin plass å lære seg “god morgen”, “god kveld” og “tusen takk”.

Bjørn Erik har forresten for lengst funnet ut hvordan vi skal komme oss til favorittstranda vår her på øya. Bussen går rett borti gata her, og tar oss til endestasjonen på 10-15 minutter.  Det finnes to strender som ligger nesten ved siden av hverandre med navnet Santa Maria. Den lengst bort er minst og er nokså stille og rolig, så her trives vi best.

Vi slo ihjel noen fine timer på Santa Maria, og det passet perfekt å ta 20:15 bussen hjemover igjen. Jeg sørget selvsagt for på at ingen ble solbrente, så i dag bærer det tilbake igjen.

Utsikten fra andre etasjen på hotellet vårt.

Her er min “arbeidsplass” de neste to ukene. Har ikke noe særlig nettverk inne i leiligheten.

Det er stas å se at Mille bruker min gamle strandtunika som jeg kjøpte i Hellas den sommeren hun lå inne i magen min.

Sjekk ut den nye strandbaggen vår. Sommer posen fra Ikea til 30,- passer perfekt til alt strandstæsjet vårt.

☀️ Klem Nina ☀️

 

#hotelcaptainnicolas #paros #santamariabeach #familieferie #sommerferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg