En kommende god tradisjon?

God kveld, kjære dere 🌸

For de av dere som kjenner meg godt, så vet dere at jeg er ganske så bedagelig av meg. Så sant det lar seg gjøre, så kjøper jeg meg ut av en del situasjoner. Er glad i Toro ferdigsupper og sauser, og bestiller gjerne en pizza i ny og ne. Jeg var ikke helt sikker på hva vi skulle gjøre på 17. mai, men jeg hadde et håp om å få til å gå ut å spise med flokken min, rett og slett slippe å lage i stand noe her hjemme. Jeg var derimot lenge usikker på om vi kunne bestille bord noe sted, for her i Stavanger som i de fleste byer, yrer det av folk i byen hele dagen, så bordbestillinger er egentlig ikke nødvendig for restaurantene. 

Snarrådige Bjørn Erik tok på seg oppgaven å finne ut hva vi finne på, og jammen var han heldig og fikk det siste ledige bordet på den nydelige restauranten de i har her i konserthuset. Jeg har vært der et par ganger før og hatt noen ellevill matopplevelser hver gang, og servicen har vært helt upåklanderlig. I tillegg fikk jeg vite at venninnen min Simone og hennes familie også skulle dit, så dette ble så absolutt en primabollerina opplevelse å glede seg til.

Buffeen var himmelsk og når kjøkkenet i tillegg lagde den ene spennende veganer retten etter den andre til Kristin og Dennis, var vi alle frelst. Vi åt og åt, storkoste oss, og ble sittende og skravle lenge etter at kjøkkenet var stengt. Det var altså så kjekt at jeg tror vi skal forsøke å satse på dette til neste år også. Kanskje gjøre det til en tradisjon, ja hvorfor ikke?

Nå har jeg bedt på mine knær om å få lov å passe Falk et par timer helt aleine, så nå er mamsen og papsen sendt til byen på date. Farmor meg og farfar skal altså være barnevakt for aller første gang, så da får vi heller skrives mer i morgen.

Klem Nina

 

#stavanger #17mai #spiseriet #familie #venner 

2 kommentarer
    1. Dette så virkelig ut som en perfekt 17.mai! Det er så viktig å bruke tiden med sine nærmeste og nyte hverandres selskap!❤️ Og kan tenke meg det var skikkelig stas å få passe barnebarnet, mens mamma og pappa var på date !😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg