En potetsekk av en kjole, men guuu så deilig!

Kjolechallengen dag 2/7 har kommet, og jeg har ikledd meg en potetsekk av en kjole, som kun har sett dagens lys en gang. Det var da Bjørn Erik og jeg loffa rundt på en Vespa på skranglete veier i Spania. Målet var Santa Maria de Montserrat, benediktinerklosteret, hele fem mil unna Barcelona by, og jeg veit ikke helt om dette var det rette antrekk for den strabasiøse turen der. Det var ikke få timer jeg satt og klamra meg fast til ryggen Bjørn Erik, se gjerne for deg tomsingene i “Dum og Dummere”, bare at denne gangen var det varmt i været i stedet for kaldt, vi snakker nærmere 40 grader. Dere kan tro jeg var glad for å overleve den dagen der.

Dette er nok en rimelig kjole (les gjerne potetsekk), vi snakker rundt 300 kroner, men jeg synes nå allikevel den er litt fin. Den gir meg også muligheten til å ha på meg den nye stroppløse BH-en min, jeg impulsivt kjøpte før sommeren, og endelig fikk jeg altså tatt den i bruk. Dette er og blir en digresjon, men har dere fått med dere at man i dag får tak i stroppløse BHér som faktisk fungerer selv om man har litt “heng”. Fikk hjelp av de godt voksne damene på Tjølsen her i Stavanger by, de som gjerne blir med deg inn i prøverommet og henter og dytter “ting” på plass. De kan det der å selge deg ekstremt dyre BHér, men så får du kvalitetsvarer også da. Denne her klistrer seg noe inni hampen godt til huden, så puppene blir akkurat der du vil ha dem, fakta sant.

Kjolen og jeg har kun vært hjemme i dag, foruten om å være litt drosjesjåfør for Mille og Poppy. Sykkelbuksen ble derimot kastet etterhvert, for nå er det pinamegdø full sommer her i Stavanger igjen. Jeg kunne faktisk ikke ha funnet meg en bedre uke å svinse rundt i kjoler på, det er rett og slett befriende herlig.

☀️ ☀️ ☀️

Det er sommer, nærmere bestemt juli 2018, har dere sett noe mer uformelig enn det her? 

Kjolen passet perfekt til hagen i dag. Det er mang en plante som nå går inn i sin siste uke.

By the way, fikk dere med dere på Instagram, nthorsen, at Bjørn Erik igjen maser og maser om å få skaffe seg et fuglebad? Mon tro om han skal få det til 50 års dagen sin?

4 kommentarer
    1. Sånne kjoler er jo veldig deilige da 🙂 noen ganger skal vi bare få lov å valse i “potetsekker” 😀 Jeg synes den var fin jeg <3

    2. Ta på et magebelte og du får fin figur i også “potetsekk” kjolene. ❤ Jeg har også en del av slike kjoler, og bruker de både til hverdags og til fest med et magebelte på 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg