Endelig 🌟

God første advent, dere 🌟

Som regel pleier jeg å være godt i gang med det meste til denne dagen, men niks triks, ikke denne gangen. Jeg har hverken vaska eller funnet frem julepynten, men kjenner allikevel ikke på at stressbarometeret slår ut. Hmmm, veldig rart til meg å være, men jeg tror jeg har innfinni meg med at ting tar tid.

Så i dag dere, har vi brukt søndagen på å gjøre det koselig her hjemme. Huset var forresten vaska, vi måtte jo det etter bursdagen til Mille, så i dag var det vinduene sin tur. Jeg sa egentlig ingenting til Bjørn Erik om dette, men han kjenner meg alt for godt nå. Han vet at julestjernene ikke kommer opp før vinduene skinner. Som mor så datter, dette har jeg tatt med meg hjemmefra. 

Så når jeg hengte opp julekalenderpakkene til Mille, som forresten var ventet hjem en time seinere, hun har som sagt vært barneleder i kirken i natt, gikk hunken i gang på vinduene. Snill som natta er lang som vanlig, selv om jeg i etterkant har sett at han har klagd litt. Han har lagt ut video og greier, sutra, men som dere vet, sånt biter ikke på meg. Det preller av som vann på gåsa, for alle må bidra.

Julestjernene er endelig på plass, julekalendere til alle mann likeså, og en av adventsstakene er også funnet frem. Det gjenstår selvsagt en hel del, men i år er planen å ta litt hver dag. Ikke mase og kave, bare kose oss, og det håper jeg også dere finner tid til 🌟 

Åhhh, så kjedelig!

Det ventet hunken overraskelse når han kom inn etterpå etter dagens vaskeøkt.

Takk snille Monica, som tenkte på meg når hun så denne. Den skal nytes hver bidige dag fremover nå.

Snart kommer mellomstemann på middag, og selvsagt står det klar kalender til han også. Dennis får også, men den må han selv hente på Gulating på Grünerløkka når han kommer hjem fra Spania i morgen.

Joda, minsten på 14 år ser fortsatt NrK sin julekalender, vel det gjør vi vel alle, sant?

#advent #julekalender #snøfall #snartjul #alletilpumpene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg