Endelig er tiden vi har lengtet så lenge etter her…

Nå har vi det fint, dere. For endelig er dagene her som vi har ventet så lenge på. Tiden da gresset gror seg grønnere og grønnere, og vi kan slippe hesten vår Sol ut på beite.

Jeg veit det til tider blir i overkant mye “hest er best” på siden min, men nå er dette tross alt store deler av livet vårt. Særlig nå, for det er på denne tiden av året jeg liker meg best i stallen. Ikke trenger vi å møkke og ikke trenger vi å finne frem fôr til henne, for nå bor hun som sagt dag og natt på beite og spiser akkurat det hun vil. 

Hele flokken samlet seg rundt Mille og Sol i dag, og selv om kameraet lå igjen hjemme, fikk jeg foreviget den deilige dagen med mobilen ☀️

Selv om Sol synes det er helt himmelsk å gå ute på beite døgnet, kommer hun mot oss hver gang vi roper på henne.

Ulltøyet er dessverre funnet frem igjen, men jeg håper det snart kan pakkes bort.

Papsen kom overraskende utover på Harleyén, og er alltid like kjekt.

Hu hei hvor det går, nå snuses det på 60cm hindre.

Belønningens time. Melassevann med vitaminer og gulrøtter.

“Ja, der satt du fint, Pippi, men kanskje litt for høyt?”.

Sol ruller seg alltid etter endt ridetime.

– Sol –

 

#hesterbest #islandshes #barn #familie #dyr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg