Endelig fikk bestis innkassere fjorårets julegave

Har dere som meg så smått begynt på julegavene?

Slapp helt av, jeg har så vidt begynt, og for å være helt ærlig så er det mest til vesle Falk. Helt sykt egentlig, for han kommer jo uansett ikke til å skjønne et kvekk av hva julen er, men det er nå litt ekstra stas å overraske foreldrene som opplever sin aller første jul med en liten i hus.

Vet dere forresten hvor jeg var her for leden? Jo, i Stavanger konserthus med bestisene Tonje og Vibecke. Det var nemlig på høy tid å la Tonje innkassere fjorårets julepresang fra meg, nemlig en kveld på byen med revyartistene Hege Schøyen, Linn Skåber og Cess (Cecilie Steinmann Neess). Vi var altså å så “Tre elefanter i rommet”, som omhandler alt det snodige og slitsomme som skjer i hver en venninnegjeng, det åpenbare vi ikke tør å ta opp i plenum. Syting og klaging rundt sykdom, ekteskap, barn, kroppspress, nyhetsbildet, ja alt, og jeg tipper som sagt at vi alle tar den stafettpinnen i ny og ne og er “elefanten i rommet” enten vi vil det eller ei. 

Linn Skåber er helt klart min store favoritt, men vesle Cess er så absolutt på god vei til å bli Norges største entertainer. Hege Schøyen er selvsagt også utrolig dyktig, men blir noe gammaldags i forhold til frekkisen Linn som skåret høyt på sin 80-talls opptreden. Vi jentene storkoste oss i alle fall, latteren satt løst og det er jo ingenting som er kjekkere enn å more seg i sammen med folk man er glad i.

Stakkars Tonje, det var noe lenge å måtte vente helt til nå med å få julepresangen sin, men jeg synes nå uansett dette er en fin gave å gi. Jeg gir alltid opplevelse i julegave til mammaen min også, og denne gangen regner jeg med at hun blir ekstra glad og entusiastisk. Jeg kan selvsagt ikke røpe noe, men er overbevist at hun blir kjempeglad og tar noen dansetrinn for oss på juleaften i ekstase 💕

Hvor mange damer tror dere kom pynta opp i leopard den kvelden her? Mange, de var å se overalt. 

 

#treelefanterirommet #revy #gave #venninner #festligheter #stavanger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg