Endelig kan den store hemmeligheten se dagens lys ❤️

Kjære dere, denne nyheten har jeg venta en evighet på å få fortelle dere. Tenk, jeg skal bli farmor! Kan jeg få rope litt nå (dere vet jeg ikke er noe stor fan av store bokstaver og utropstegn), bare bittelitt, FARMOR! 

Hele familien er i ekstase, og vi har altså klart å bære på denne herlige overraskelsen i en evighet nå, men endelig skal vi få lov til å glede oss i plenum. Vel, nå må det nevnes at helt hemmelig har vi ikke klart å være. Jeg har faktisk lekki som ei sil til alle vennene mine, men det viktigste av alt her, er at Kristin og Dennis har klart å holde det skjult for media. Helt til i kveld. Da skal de stolte kommende foreldrene vise frem den store fine maven for aller første gang, og vi gleder oss.

1 + 1 skal altså bli 3, og heldige oss skal bli besteforeldre ❤️

🌸 Nina 🌸

 

#besteforeldre #familie #nykommer #barn

12 kommentarer

Siste innlegg