Endelig på plass i vakre Paros 🇬🇷

God morgen, kjære dere 🇬🇷

Da har vi altså endelig våknet opp til vår aller første dag her på Paros i vakre Hellas. Captein Nicolas Hotel i fiskelandsbyen Naoussa, ligger kun ti minutters gange fra koselige travle smug hvor alt skjer, så jeg er igjen mektig imponert over hva han fine hunken min får til.

Turen hit gikk kjempefint, og jeg må innrømme at det er deilig for en gang skyld å ikke fly så langt. Vi var grytidlig oppe, Kristin kjørte oss til Sola flyplass allerede klokken 5 i går morges, men selv om vi var tidlig på an, klarte vi å holde koken ganske så seint i går. Det kan kanskje ha noe med at vi traff på herlige kjentfolk allerede på flyplassen, noe som gjorde reisen mye kjekkere. Vi hadde en hel haug å snakke og tøyse om underveis, så på 1-2-3 var vi plutselig fremme. De skulle Ios, og etter at de hoppet av ferjen, var det kun en liten båttur igjen for oss før vi var fremme i paradiset vårt.

Hotellet er spartansk, men helt nydelig, og ligger rett ved en liten sandstrand. Jeg gleder meg noe helt enormt til å utforske nærmiljøet her de neste to ukene. Dette blir garantert bra for den lille flokken vår. Nå legges alt kjas og mas hjemme, for dette skal nytes maksimalt 

 

#paros #hellas #familieferie #barn

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg