Endelig var jentene i armene mine igjen❤️

God lørdag, kjære dere!

Tenk, i går fikk jeg endelig møte venninnene mine igjen. Jeg har ikke sett dem siden februar, så dere kan tro gjensynsgleden var stor.

Egentlig var planen å møtes over en lunsj i byen, men det gikk jo selvsagt ikke med kattunger, valp og det beste av alt, vesle Falk på besøk. Valpen har dessuten ennå ikke vært aleine, og det var hverken tid eller sted å plutselig starte på den læringsprosessen.

Jentene var uansett ikke vanskelige å be hjem i hagen. Værgudene viste seg fra sin beste side, og da fristet det lite å sitte inne på en café. Frokosten ble etterhvert både til lunsj og middag, og siste gjest gikk faktisk ikke før klokka to i natt.

Vi ble etterhvert fem stykker, fineste venninnene mine som jeg setter så stor pris på og er så glad i ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg