Er det rart vi elsker campinglivet i Hallingdal?

Da venninnen vår Rannveig bestemte seg for å flytte til Østlandet og i tillegg begynne å jobbe i en feriepark i Hallingdal, var vi alle enige om at vi en dag skulle få til å besøke henne. Vi har svært nysgjerrige på hva hun har bedrevet med i det siste, for vi vet jo at hun er litt av et rivjern, og får gjennomført mye bra på sin vei. Jeg tror allikevel mange med meg ble overrasket hvor flott ferieanlegget egentlig var. Jeg er selv vant til å feriere i telt, gjorde det mye som liten, og som familie har Bjørn Erik og jeg har ved jevne mellomrom skapt noen fine minner både i inn- og utland. Vi har derimot aldri noensinne opplevd finere campingplass som nå. Den er helt klart lagt opp til at barnefamilier skal stortrives, noe vi alle så absolutt gjorde hele uken i gjennom.

Jeg vet jeg har nevnt det før, men vi ble helt satt ut av den flotte plassen. Vi hadde på forhånd bestilt oss eget familiebad, noe som koster et par lapper ekstra per dag, men det var verdt hver eneste krone. Det å våkne opp grytidlig å rusle bort til sin egen do og dusj var reine luksusen. Allikevel må jeg få nevne at de andre doene og dusjene var fine de også, for ikke å snakke om småbarns doene og vaskene som var tilpasset de aller minste.

Jeg vil helt klart savne den første rusleturen med Poppy hver morgen i disse naturvakre omgivelsene ❤️   

Her har dere bygget med resepsjon og restaurant i øverste etasje samt sanitæranlegget og felleskjøkken nede.

Råflott utegrill og felles spiseplass.

Her kan hunden din få en vask.

Her ble oppvasken unnagjort hver dag. Alltid skinnende reint hver bidige gang jeg besøkte det.

Ål Trafford, populær fotballbinge.

På vårt eget familiebad, oppbevarte vi alt av toalettsaker og håndklær gjennom hele uka.

Små barnedoer og vasker, sååå koselig.

Nydelig spasertur tilbake fra morgenstellet vil bli savnet.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg