Etter regnet synger fuglene…

“Omgitt av mørke skyer vinden blir kaldere
Omgitt av mørke byger himmelen faller ned
Så grå og nifs ligger våt og trist men har fått bevist
Etter regnet synger fuglene”

 

Jeg elsker låtene til Erik og Kriss, de fenger og tekstene er så levende. Etter regnet, kommer sola, eller som i teksten her, etter regnet synger fuglene. Alltid. Man tar tak i utfordringene, ordner opp så godt man kan og går deretter videre. Når vi står på i sammen, er vi sterke. Vi gir oss aldri, viker aldri, holder stø kurs.

 

Gode øyeblikk. Lykke. Hva er egentlig det? Hva gjør meg lykkelig? Når er jeg lykkelig?

Jeg går ikke rundt og føler meg konstant lykkelig, men finner velbehag, lysglimt i små opplevelser. Ikke hver dag, men ofte, og det holder det. Det holder i massevis. Jeg ser ikke noe poeng i å jage etter lykken, for den befinner seg rundt oss konstant, man må bare sette pris på den, ta den i mot.

Jeg våknet i svarte natta på Paros. Fikk ikke sove. Da har jeg en regle om at jeg skal stå opp. Gjøre noe fornuftig. Gikk ut bak på verandaen og satte meg på det eneste stedet hvor det var nettverksforbindelse. Redigerte bilder, for da koser jeg meg, men kom plutselig på at jeg kunne gå å få med meg soloppgangen.

Helt orgasmisk. Et øyeblikk av lykke 💕

Den bittelille stranda vår.

Skulle jeg ha vekt de to som lå bak dørene og sov? Nei, jeg trengte denne stunden for meg selv.

Velkommen du fine nye dag.

– Nina –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg