Etterlengta barnebarn klem 💕

Javel kjære dere, da var vi altså hjemme igjen, etter to deilige avslappende uker i Hellas. Vel, hjemme i Norge er vi, men turen innom Stavanger ble langt fra lang. Vi kom hjem lørdags kveld, gikk og la oss tidlig, og så stod Bjørn Erik og jeg opp i svarte natta og kjørte strake veien til Oslo. Der ventet det oss nemlig Rammstein konsert på oss med gode venner.

Vi dro grytidlig, rett og slett for å få god tid til å stikke innom lille Falk og Dennis. De oppholder seg nemlig i Langesund for tiden, siden mamma Kristin stiller på årets vestlandslag i Camp Senkveld, som er å se på TV2 om ikke så alt for lenge, les gjerne her.

Jeg vet jeg er heldig, for jeg har tross alt vært med den lille trioen ganske ofte de siste fire månedene, men det er rart med det, jeg får på en måte aldri nok. Tenk det dere, nå har Falk rukket å bli fire måneder allerede, og det er ganske så fantastisk å se at han allerede i så tidlig alder har rukket å få så mye personlighet. Hvis humøret er på topp, noe det stort sett er hele tiden, får man han til å smile og le hele tiden, og han har for lengst begynt å prate med noen aldeles deilige lyder. Ellers så vil han ha kos. Masse kos i armkroken eller liggende på brystet vårt, og da skulle jeg ønske tiden stod stille.

Det var rett og slett helt nydelig å få se han igjen, Dennis også så klart, og tenk, om et par timer, så er han i armene mine igjen 💕

Det er ikke mange som får lov å leke med skjegget til Bjørn Erik, men han farfar synes det er helt greit at Falk røsker i det.

#familie #barnebarn

2 kommentarer
    1. Kjempekoselig med barnebarn. ❤️ Og heldige lillemann som har så mange som er glade i han.

      Vær litt obs på det lange håret og skjegget, for får han et hår rundt fingrene eller tærne kan det være farlig. Jeg sier ikke dette som mammapoliti, eller for å kritisere – det er bare et råd. .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg