Familietid ❤️

Jeg er altså så glad for at Kristin og Dennis valgte å komme hit til Stavanger og bli i en liten uke. Det å ha de rundt seg her hjemme har vært et ekstra pluss, for da har vi besteforeldre samt onkel og tante fått oppleve lille Falk på en helt spesiell og nær måte. Den lille krabaten forandrer seg i rekordfart dag for dag, så denne stunden vi har fått i sammen har vært minnerik. 

Dere skulle forresten sett Bjørn Erik og meg rundt øya her i går. Vi kunne ikke vært stoltere der vi trillet rundt på vårt nydelige barnebarn for aller første gang. Til og med Pippi var i ekstase, selv om jeg tror grunnen til det var at hun for en gangs skyld fikk gå en real tur uten at jeg hadde med meg en annen hund.

Vi måtte derimot dra hjemover litt tidligere enn planlagt, for onkel Pelle var kommet på besøk for å få treffe nevøen sin for første gang. Et magisk øyeblikk for oss alle…igjen. Jeg ser det blir mye “første gangs” opplevelser for tiden og helt sikkert i fremtiden også, og jeg elsker det ❤️

Håper dere alle får en finfin start på uken, klem Nina

 

 

#familietid #onkel #baby #farmorogfarfar #trilletur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg