Farmor-Nina 🌻

God kveld, kjære dere.

For et døgn det her har vært, nesten litt overveldende. Jeg var altså så spent på reaksjonene som ville komme etter gårsdagens Vixen Award, og som forventet lot de ikke vente på seg. Det tok ikke lange tiden før meldingene tikket inn på mobilene våre. Varme lykkeønskninger og gratulasjoner i fleng, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig. Jeg lover at jeg i løpet av kvelden skal få gått i gjennom dem, så jeg personlig får takket dere alle.

Jeg har aldri noensinne lagt meg oppi planene til Kristin og Dennis om hvorvidt de skal anskaffe seg barn eller ikke, men i kjølvannet av at de ikke ville ha, har jeg alltid hatt et ørlite håp om at mellomstemannen, Pelle, etterhvert kjente på suget. Han er tross alt bare 21 år, så vi har selvsagt ikke mast på han om dette, men tulla og fjåsa om det, gjør vi stadig. Nå kan han derimot slappe av i mange år til, han trenger ikke å stresse en plass, for tenk det dere, allerede om få måneder blir vi besteforeldre, farmor og farfar.

Like før nyheten var ute, føltes det nesten ut som om det var en fødsel på gang allerede. Det var altså så mange sommerfugler i magen på´na “farmor”, jeg var helt i hundre. Det er derimot godt jeg skal få forberede meg i et par måneder til. Forberede meg på å bli Farmor-Nina…

Det var stor stas å se pjokken sin på God Morgen Norge i dag, og på mandag er det “farfar” sin tur.

God helg 🌻

 

#farmor #besteforeldre #godmorgennorge

6 kommentarer

Siste innlegg