Ferieoverraskelser var ennå ikke over…

Tenk, da var vi hjemme igjen.

Vi landet i Oslo med et av de tidligste flyene i morges, og var reine zombiene når vi tok flyet videre til Stavanger. Vi var vel hjemme i akkurat ti minutter før vi alle stupte til sengs, og heldige meg sov altså til syv i kveld. Det var godt planlagt av Bjørn Erik at vi kom hjem til helgefri, for jeg tenker vi kommer til å bruke de neste dagene til å snu døgnet riktig igjen.

Hverken Bjørn Erik eller jeg var særlig triste over å skulle ta fatt på den lange flyturen hjem igjen, for vi hadde nemlig enda en stor overraskelse til lille snuppeline. Han snille hunken min hadde nemlig klart å få oppgradert billettene våre til Business, noe Mille aldri har fått oppleve, så dere kan tro hun ble glad når hun oppdaget dette. Tårene trillet da dette gikk opp henne da flyvertinnen fulgte henne til plassen hennes, og det kom nok noen tårer hos de fleste rundt oss. I kjølvannet av de ærlige følelsene hennes tror jeg hun lille frøkna vår fikk enda bedre service under hele flyvningen, for det var nok litt stas å ha en slik fornøyd passasjer ombord.

Alt lå til rette for at hele gjengen skulle kunne strekke seg helt ut og sove seg gjennom den lange flyturen, men så fornuftig var vi dessverre ikke. Vi storkoste oss nemlig så med helt fantastisk service og gode filmer, så på 1-2-3 var vi plutselig hjemme. Uten søvn vel og merke, men “hallo” det kan vi gjøre når vi blir gamle…

Her er det ei som storkoser seg…

Har dere sett denne filmen? Er det en film dere bør se i år, så er det denne. Så fengende og fin at jeg aldri ville at den skulle ta slutt.

Da ble det tacofredag på oss også. Det er veldig godt å være hjemme igjen og vite at dagene vi har lagt bak oss ble så innholdsrike og fine. Jeg har selvsagt flere historier på lur til dere, de kommer i dagene fremover.

Tusen, tusen takk for følget så langt, det har vært en fryd med alle de koselige tilbakemeldingene deres, de har vært gull verdt gjennom denne eventyrlige reisen 💕

God helg, kjære dere!

 

#businessclass #familieferie

2 kommentarer
    1. Velkommen hjem! Jeg har storkoset meg med å følge dere på reisen! Jeg felte noen tårer når jeg så hvor glad Mille ble av overraskelsen 😍 Vi planlegger selv en tur til det samme området som dere har vært i, har allerede fått en del gode tips nå 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg