Fiks ferdig shoppa!

God ettermiddag, kjære dere.

Bjørn Erik har reist til Oslo, så da styrer vi tuppene skuta aleine her hjemme igjen. Vel, ikke helt aleine, for akkurat der fikk vi et kjærkomment besøk av mellomstemannen Pelle som er ferdig for i dag i barnehagen. Han hadde vel egentlig håpet på å få servert ferdiglaga middag, men der må jeg nok skuffe han. Bjørn Erik har nemlig gjort det enkelt for oss i dag, han har laget spagetti til oss, som det bare er til å varme opp når vi kommer hjem fra stallen seinere i dag. Det fristet ikke Pelle, da tok han et lite dykk i fryseren og hostet opp en grandis til seg selv. Enkelt og greit, særlig når han tross alt må lage den selv.

I dag fikk jeg manna meg opp til å ta runden rundt med alle gavekortene vi har fått i løpet av de to siste månedene. Jeg forsøkte å få Mille med meg for et par dager siden, for de fleste er jo tross alt hennes, men hun gav opp etter en butikk. Hun har aldri vært særlig interessert i å shoppe, synes egentlig det er drepen før hun har begynt, så da får heller jeg ta meg av det. Løpe som en strikkball frem og tilbake, for det hender jo hun ikke liker det jeg har kjøpt, og da må jeg selvsagt ut igjen for å bytte det.

Jøss, denne gangen trengte jeg faktisk ikke å bytte noen som helst. Frøkna var fornøyd, alt passet. Hun er som jeg har nevnt tidligere ikke helt i slaget, så får å slippe maset mitt, føyer hun meg og snakker meg etter munnen, men hun har allerede lagt et av klessettene frem på badet til bruk på skolen i morgen, så det må det jo ha vært sånn passe innafor…håper jeg, hva synes dere? Jeg fikk forresten brukt litt av mitt eget gavekort også, rutete høyvannsbuksedress. Jeg har stått i mot presset lenge nå, ville egentlig ikke hive meg på trenden igjen med disse korte buksene, men denne var litt søt synes jeg, eller hur?

Råtøff tettsittende skinnbukse (fake så klart) med rimelig stor stretch. Kort velourstrikka sort genser med ekstra lange armer og rullehals.

Nydelig rød kort velourgenser med ekstra posete armer.

Rustrød regnjakke som matcher lua hun fikk til jul av storebroren.

Djiiisus, jeg er altså så urutinert når det kommer til å ta outfitbilder av meg. Særlig når buksa er så uvanlig kort.

Nei, da er det bare å komme seg i ulltøyet og komme seg utover til Sol. Det er beinkaldt her i Stavanger nå, det føles som ti minus, selv om gradestokken viser pluss tre grader. Det å kjøre Twisyen nå er garantert beinkaldt uansett de skarve plussgradene, så nå er det bare å kle seg i ull utpå ull. Vi får heller skrives mer i morgen.

 Nina

 

#nyeklær

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg