Fjas og tull fra “yogagjengen” 🇲🇽

Holbox er og blir ekstremt Insta-vennlig. Uansett hvor og hva man tar bilde av, så blir det vakkert, så det er ikke få ganger man er tilskuer til at folk tar bilde av hverandre. Disse temaene går igjen: poserende med solnedgangen, poserende med krystallklart turkis vann i bakgrunnen, rompebilde (jeg bare ligger her på magen, mens den solbrune rompa mi så vidt stikker opp av vannet) og sist men ikke minst – ekstreme yogastillinger, mens jeg flekser alle muskler. Åhhh, da koser Bjørn Erik og jeg meg godt der vi ligger trygt og godt under stråtaket vårt, fri for all sol. Vi humrer og ler når grinete mann 30+- får streng beskjed om å ta alle bildene på nytt, for de var i følge fruen slett ikke bra nok.

Så var det oss da. Det er ikke til å stikke under en stol at det blir tatt en del bilder i denne familien også. Det er derimot noe snodig å skulle gå ut i vannet og ta bilder akkurat der hvor yogaparet i den minste bikinien ever og speedo nettopp har stått på hodet og holdt de rareste og vanskeligste posisjonene over lang tid. Så når Nina-mor tripper uti vannet i hel badedrakt med armer og bein, samt den store bøttehatten sin, så klarer hun rett og slett ikke å å la være å tulle og fjase. Da er det godt at den bedre halvdelen også er med på notene, og jeg tipper noen av tilskuerne også synes dette var helt innafor.

Glemte forresten å nevne lengre oppe her at de fleste er skikkelig solbrune, i motsetning til undertegnede som antagelig vil være like melkehvit når hun drar som når hun kom.

BE:”Gidder du å ta deg litt i sammen så jeg får tatt det nye profilbildet på Face som du ønsket?”

Me:”Sånn, bra nok?!”

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg