For en dag ☀️

God morgen!

Mille var veldig skeptisk til at vi skulle leie oss sykler her i Miami for en hel dag. Hun ville selvsagt ha el-sykkel, som hun har hjemme, men jeg stod på mitt, alle skulle ha helt vanlige sykler. For planen var uansett kun å sykle langs strandpromenaden her på South Beach, og flatere terreng finnes vel neppe. 

Helt vanlige sykler, ble en suksess. “Den aller beste dagen her nede, mamma” og jeg kan nok si meg enig i det. Vi syklet og syklet, la kilometer etter kilometer etter oss og fikk sett utrolig mye. Vi stoppet underveis og spiste fortreffelig frokost/lunsj, ladet batteriene, og så føk vi av gårde igjen.

Vi la inn en tre-timers pause på på stranda også, på strandsengene hotellet vårt disponerer, og denne dagen her badet til og med jeg. Bølgene uteble, vannet var klart, og temperaturen må ha vært oppi mot 25 grader, og da dere, da stortrives denne badeløven her også.

Mille forsvant etterhvert under parasollen og slappet av med en nedlastet film på mobilen, mens Bjørn Erik og jeg dormet av og leste bøkene våre om hverandre. Dette er som sagt den perfekte ferien for meg. Strandlivet uten musikk eller masete selgere, kun godlyder fra folk som badet og koste seg. Da er livet ekstra godt ☀️

Pengene som kommer inn på disse automatene, går til de hjemløse.

Finingene mine.

Langt, langt der borte bor vi.

Denne dama her kan selvsagt gjøre to ting samtidig, sykle og ta bilde. Mille ble derimot forbanna når jeg skulle snikfotografere han her. “MAMMA, EG SER DEG!” Han forstod selvsagt hva som var på ferde, så han smilte derfor litt ekstra. Bjørn Erik også, så de to highfivet der bak.

Vårt lille rede. Syklene låste vi selvsagt godt i hverandre hver gang vi gikk fra dem, også her, selv om vi følte oss nokså trygge. 

Grip dagen, klem Nina

 

#familieferie #sykkeltur #miami #southbeach

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg