For en ellevill leken helg ⚓️

Åhhh herlighet for en sprø helg dette har vært!

Bare det å komme seg ut på veien igjen, det å være på tur, gjorde godt. Være trygge på at andre tar seg av våre kjære to-, tre- og firbeinte føltes befriende. Skuldrene har virkelig fått senket seg, mor og far har fått lekt seg.

Det er rart det der, men når man har blitt godt voksen sånn som meg, så har man mer enn nok med å ta godt vare på de vennene man allerede har. Jeg forsøker selvsagt å ta vel i mot nye bekjentskap som kommer min vei, føler på takknemlighet og spenning, men det må allikevel ikke gå på bekostningen av de fine vennene jeg allerede har. Bjørn Erik er likedan, han er egentlig ikke så gira alltid på å være så sosial han heller. Men med en gang det planlegges turer med Turbojugend, da våkner han, da blir det liv. For det er som han sier, i blant disse folka er det meste uproblematisk. Det går i råkkenråll og øl fra morran til kveld, og enklere enn det blir det jo ikke.

Denne gangen gikk turen til Turbojugend Kolding, i Danmark. Vi har aldri vært der før, men gla’gjengen som bor der, har vi møtt flere ganger. Det var duket for tre dagers moro, SliceTown MeltDown, med et tett program, og ikke minst skulle vi feire 40 års dagen til en av frontfiguren i TJ Kolding, Mr. Deppe. Med andre ord, det var bare å brette opp ermene og hoppe inn i galskapen. Håpe man klarte å få med seg det meste.

Jeg tenker bildene under kan tale for seg selv, og ha i bakhodet dere, øllen på puben kostet tyve kroner og min favoritt i butikken ti kroner…ikke rart man går litt bananas når man er nordmann i Danmark da…  

⚓️ ❤️ ⚓️

Tusen, tusen takk for denne gang, vi sees i Hamburg 🇩🇪

8 kommentarer
    1. Elsker DK , maten i DK , folket i DK språket. og gøy åhenge på deg Nina . kos å se deg og mannen ha det godt sammen. Du inspirerer meg . Har fått rosa gel negler med glitter. Aldri hatt før . og kjole 😸💜Alt godt Nina.

    2. Så flott det må være for dere at dere kan leke å ha det gøy fremdeles og nyte hverandre sitt selskap i tillegg ❤️ Så bra å se at du oxo skeier ut innimellom Nina,du er jo så flink i hverdagen at du går de få kiloene like fort av deg som de kom på,og utifra bildene og snappene så hadde jeg oxo tatt noen kilo extra for den helgen der🤟🤟
      Klem fra Anniken.

      1. Takk ❤️ Det er jo slike dager som det her som er sukkerbitene i en ellers så striks hverdag. Neida, jeg er ikke så streng, men det gir meg ekstra motivasjon å vite at man skal ut på tur å ha det gøy ❤️

    3. Dere er så ekte og gode ,er så deilig å følge deg/dere for dere er sanne og ikke har så mye filter ,beklager jeg klarer ikke lese alt på snapchat pga synet mitt men det gjør ikke noe ,ha en fin 1 mai 🇧🇻🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg