Første gang!

Jeg trodde ikke et gikk an å glede seg så mye til å ta tog, men når man aldri har gjort det før i en alder av tretten år, og man i tillegg er Mille, så er det stort. Jeg personlig har altså gledet meg mest til å være med barnebarnet Falk, mens Mille har hatt togturen hjemover igjen som sin storfavoritt. 

Jøss, har ikke jentungen min tatt tog før? Det er da man føler man er feilet litt som mamma, for det er som barn man synes slike ting er mest moro. Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre den turen her så koselig som mulig. De beste sitteplassene er bestilt, vi har komfort vindusplass begge to, og vi har nesten bært på oss brokk etter å ha snopet med oss masse digg fra butikken.

Så da satt vi her da, i deilig avslappende togmodus og legger sakte men sikkert den ene byen etter den andre bak oss. Vi skravler, analyserer livet, surfer litt på nettet, oppdaterer de hjemme og så tar jeg meg en liten 5-minutter i ny og ne. Vi er begge enige om at det å ta tog er deilig, og spør du Mille, så er det faktisk best. Jeg er helt enig, så vi skal garantert gjøre det her igjen.

Tog er livet ❤️

 

– Nina –

 

#tog #barn #første gang #vykomfort

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg