Gamlisser våkner tidlig fordi de må tisse…

God morgen fininger ☀️

Har dere sett noe så vakkert?

En soloppgang over elva er jammen meg ikke dagligdags, og takket være en blære som melder seg på grytidlig om morran, får jeg oppleve dette magiske helt ene og alene. Jeg kunne selvsagt krøpet inn i armkroken til Bjørn Erik igjen etterpå, men jeg foretrekker faktisk denne morgenstunden i eget selskap.

Endelig er vi altså på plass her i Hallingdal i sammen med våre kjære venner. I år ble vi seks voksne og fire barn, og er vi heldige får vi slått ihjel noen timer med sjefen sjøl her oppe også og hennes bedre halvdel. Det er derimot ekstremt travelt her nå for vår venninne Ranveig og Henrik her i Topcamp Hallingdal, men vi skal så absolutt få til å treffes.

Dette blir garantert en finfin uke. Tre telt tett i telt, med alt ungene kan ønske seg i gå avstand. Når ungene har det bra og stortrives har vi voksne det også prima. Hva mer kan man ønske seg?

Jeg ønsker dere alle en flott start på uken, og hvis ønskelig så følg meg gjerne på:

Snap: ninasprell
Instagram: nthorsen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg