God helg, dere!

Reklame | Sachs frisør og velvære

Helg jo, og vinterferie!

Nå kjenner jeg at “blide-Nina” er tilbake for fullt. All smårusk fra de siste ukene er feid vekk. Mille er i storform, hun er virkelig i slaget, infeksjonen i kinnet er historie, og det er anskaffa pass til hele dyreflokken mens vi er bortreist. Mellomstemannen Pelle flytter inn og tar seg av kattene og fuglene, Pippi flytter inn til venninnen min Simone og hesten Sol blir godt tatt vare på av en fin liten gjeng i stallen vår. Alt er med andre ord på stell, yes!

I dag har snille venninnen min Andrea, eier av Sachs Frisør og velvære, fikset håret mitt, gjort meg reiseklar, og det i seg selv gjør jo noe positivt med en. Jeg unner meg denne luksusen 3-4 ganger i året, en herlig egenpleie for kropp og sjel, ja for det er ikke bare håret som for seg en skikkelig boost. Praten oss i mellom går alltid livlig for seg, vi har alltid mye å oppdatere hverandre på. Fine Andrea, med det store hjertet, det er godt å ha henne i livet sitt ❤️

Jada, da var hu mor klar for Miami, bare tre dager igjen til avreise…

Kunstner Randy Naylor er på ferde igjen. Jeg har selv et maleri av han i trappa her i gangen. Fikk det til 40 års dagen av hunken min…

Da er det bare å ønske dere alle en fortreffelig helg, nyt den!

 

#crazyhair #colorhair #sachsfrisørogvelvære

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg