God helg!

Fredag, jo!

Denne helgen startet himmelsk med frokost sammen med ei venninne fra Oslo og bestis Tonje. Frokosten drøyde og varte i en evighet, akkurat som jeg liker det. Vennskapet oss i mellom går mange år tilbake i tid, vi har ingen hemninger ovenfor hverandre, så praten ble nokså livlig til tider. Jeg kjenner derimot på hele meg at det ikke holdt med en tre timers frokost, så jeg regner med at jeg dukker opp i ishallen i morgen der sønnene hennes skal spille kamp hele helgen. 

Ellers så må jeg få nevne at pasienten Mille har det ganske så bra. Hun går nesten ikke på smertestillende lenger og klager aldri. Jeg tenker hun også finner mye trøst i hunden Scarlet, som kom til oss i går gjennom Hjemmekennel ordningen. Den lille Pomeranianen fant tonen med oss alle med en gang, men liker seg best på fanget til Mille.

Hva synes dere forresten om den nye snekkerbuksa mi? Sprek farge, ikke sant? 

Da er det bare å ønske dere en riktig god helg! Tusen takk for nok en uke! Klemmer sendes i fleng, Nina 🌻

 

#hjemmekennel #snekkerbukse #monkistyle

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg