Han hunken min, har alltid noe på lur ❤️

Heihei igjen, kjære dere.

I skrivende stund sitter jeg på toget på vei til Drammen. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, dette er altså en så fantastisk måte å reise på. I strålende sol legger vi mil etter mil bak oss og gang på gang blir jeg minnet på at Norge er vakkert.

Det blir en kort tur som farmor denne gangen, men det er verdt hver minste lille time jeg får i sammen med han vesle skøyeren vår. Eldstemannen vår Dennis er på et drømmeoppdrag i Tyskland, nærmere bestemt Dortmund, og Kristin skal på litt av hvert i tigerstaden, så da iler jeg selvsagt til.

Jeg har forresten vært på nydelig date siden sist. Bjørn Erik og jeg er egentlig ganske flinke i hverdagen til å bekrefte ovenfor hverandre at vi begge er verdifulle og viktige, men jeg sier overhodet ikke nei til en dag med oppvartning fra morran til kveld. Det har blitt en tradisjon at noen av mannfolka i venninnegjengen vår går i sammen og planlegger en koselig kveld på oss alle på selveste valentines, og i år var intet unntak. Vi ble derimot fire stykker i stedet for åtte pga sykdom, men jeg som i utgangspunktet trodde kvelden kun var for BE og meg, ble hoppende glad over at det allerede satt venner og ventet på oss når vi ankom en av favoritt restaurantene mine.

Magen min er ikke så vant til full middag og dessert for tiden, alt er nøye planlagt og ganske så magert, men den kvelden her var det fritt fram for alt. Når det er sagt så vet de som kjenner meg godt at jeg gjerne skipper mat fremfor søtsaker, så høydepunktet var selvsagt desserten. Den måtte selvsagt deles med min bedre halvdel, hvis ikke hadde jeg gått på en skikkelig smell, men neste gang så vurderer jeg faktisk å kun velge dessert. Den er nemlig så himmelsk at den bør nytes i lange drag, hver bidige lille bit av et kunstverk.

Jeg må forresten nevne at jeg holdt på å dette av stolen når jeg så hva BE hadde fått tak i til valentinesgave i år. Ikke bare til meg, men til prinsessa vår Mille også. Vi fikk Harry Styles konsert billetter, og Mille og jeg skreik altså så til de grader av glede. Vi har tidligere vært så heldige å se han opptre med One Direction også, men nå har jeg selvsagt fått opp øynene opp for denne kreative sjelen på en hel annen måte. Han er og blir et unikum for oss jentene, så vi gleder oss så allerede ❤️

Er det noen som lurer på hva Bjørn Erik fikk av meg i gave? Jeg er selvsagt ikke like kreativ som han, men han fikk altså en brun velur shorts. Jeg vet ikke om dere husker at han fikk skjorter i velur og kordfløyel av meg til jul, og at det skapte litt drama, men jeg kan med en gang si at de allerede er flittig brukt. Hver bidige gang han skal på noe spesielt med jobben, venner eller meg, så henter han de frem, og jeg veit han synes han er fin, det sitter bare litt langt inn å innrømme det. 

Se så fin Bjørn Erik har blitt. Han har alltid vært fin, men -18 kg er mye, så hele han oser av stolthet. Jeg har forresten arva strømpebukse av Mille. Hun fatter ikke hvorfor hun noensinne har fått slike sexy/søte, kall det hva du vil, strømper av meg tidligere, så de gikk rett i sølpa hvis jeg ikke ville ha de.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg