Heile hurven er samla…

God lørdagskveld, kjære dere.

Det jeg opplever som mamma akkurat nå, er sjeldent. Lite visste jeg hva dagen skulle bringe. Nemlig, at alle de tre ungene våre, skulle tilbringe lørdagskvelden hjemme i sammen med oss. Det er nesten så jeg må klype meg i armen, for jeg kan ikke huske sist gang det skjedde.

Planen i dag var egentlig å ta med Mille-mor til hestebutikken på Forus, handle litt, og deretter skulle vi alle dra til byen og myse litt rundt. Shoppe for gavekortene våre, med andre ord, bare gå rundt å kose oss.

Jeg ble derimot noe overraska underveis, for det viste seg at Mille var kjempesliten. Det var så vidt hun holdt ut i første butikk, så der og da ombestemte vi oss og satte heller nesen mot byen igjen, og gikk på kino. 

Kinovalget var enstemmig, vi var alle supergira på å se premierefilmen “Aquaman”, med superkjekke Jason Momoa. Djiiisus for en mann, dere! Nå tror jeg tror jeg faktisk at han Brad Pitt for aller første gang har møtt sin overmann og blitt dumpa. Altså fra min “kjekkeste uoppnåelige mann” liste. Han er og blir verdens råeste hunk på to bein, og var nok litt av grunnen til at filmen ikke var kjedelig et eneste sekund, thihiii…

Jeg tviler på at jeg får lov å nærme meg far og sønner i sofaen nå med kameraet, for alle har funnet hvert sitt Snug-Rug Deluxe fleece pledd. Dere vet, sånt stort pledd med armer og lomme foran til mobilen. De er så søte der de ligger, i hvert sitt hjørne ser de fortballkamp inni disse pleddene, og diskusjonene er livlige og lattermilde. Så akkurat nå dere, føler jeg meg ekstra rik. Ydmyk rik på tre unike fine mennesker, som jeg stolt kan kalle “mine” ❤️

Ha en fortsatt god lørdag, klem Nina

 

 

#jul #julepynt #julelandsby

 

 

2 kommentarer
    1. Vakreste mannen i hele verden «dånklaskigolvet»
      Har sett mange filmer og serier med han.
      Kos deg med alle dine samla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg