Her senker jeg alltid skuldrene…

Wow, for noen deilige solskinnsdager vi har her i Stavanger nå. Helt supert, og jeg kan love dere at det settes pris på nå som vi passer hund. Ynwa er hjemme hos eierne siden igjen men lille Milo har flyttet inn, og det er en fryd å gå på tur uten i slikt strålende vær.

Helgen ble blant annet tilbragt i hagen til venninnen min Simone og hennes bedre halvdel Brede. Venninnen vår Vibecke og hennes flokk hadde også tatt turen dit, og jeg elsker når vi alle kommer i sammen og nyter hverandre.

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hagen til Simone og Brede. Den er altså så fargerik og nydelig der den ligger i all sin prakt, og er det et sted jeg virkelig senker skuldrene, så er det her. Det har selvsagt noe med de godhjerta folkene som bor der også, alltid like varme og generøse, I love them all 🌻

 

#venner #familie #barn #sommer #hage

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg