Herlige opplevelser på rekke og rad!

En riktig god morgen, ønskes dere alle fra Hallingdal Feriepark ☀️

Åhhh som jeg har lengtet etter det her. Våkne opp helt uthvilt i telt med finingene mine rundt meg på alle kanter. Slabbedask tøyet er på, og føttene får hvilt seg i de støggeste helse sandalene. Slettes ikke pent, men så etterlengtet. Dette er ferie. Skikkelig ferie. Nå koser hu mor seg.

Turen fra Stavanger til Ål var magisk. Den tar som regel seks timer, men vi la inn utallige stopp underveis og brukte derfor noe mer tid. Det er nemlig lenge siden sist vi kjørte over Hardangervidda og den er jo så flott. Odda, Låtefoss, Vøringfossen og etterhvert også Rallarvegen ble undersøkt nærmere, og selvsagt så måtte vi ha litt snøballkrig også.

Vel fremme kom teltet opp i rekordfart, for dette har han far gjort før, dette kan han. Jeg derimot, holdt meg som vanlig lydig i bakgrunnen. Deretter benket vi oss rundt bordene hos Vibecke og John og fant frem grillene, for de har den megastore plassen, reine luksusen. 

Hallingdal leverer, vi er i vårt ess nå!    

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg