Hipp, hipp hurra for Bjørn Erik 🇳🇴

En av de fineste menneske jeg kjenner har bursdag i dag 🇳🇴

Det er Bjørn Erik sin tur til å bli feiret. Den rause mannen min som ved min side alltid står, skal hylles, og det er herlig å få elske han høyt i plenum, for herregud så heldig jeg er.

Godhjerta, varm og myk og ikke minst målretta, rettferdig og sterk, han er alt hva en kan ønske seg i en trygg partner.

Jeg tenker faktisk ofte på det horrible om at livet en dag tar slutt. Derfor spøker jeg alltid rundt det groteske om at jeg håper jeg forsvinner først. For uten denne klippen ved min side, hadde livet vært meningsløst. 

Det er som Hellibillies synger;

“Det e jaggi me rart koss det kan gå te.
Tenk at du går i lag med meg.
Og om det bles kalt, e eg varm og heit,
for du e den finast e veit.

Og når dyna varmar kring oss båe to
i mørke natta,
ska eg kviskre i øyra ditt og svara på
koffår du e den finast e veit. ”

Den 22 år gamle trillebåra, så litt sliten ut nå, så jeg tenkte det var på tide å freshe opp med den her i stedet. Sant han kledde den godt?

Gratulerer så mye med dagen, Bjørn Erik, gjett om jeg elsker deg da ❤️

 

#bursdag #bursdagspresang #gultrillebåre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg