Hjelp meg å ta tilbake denne fine juletradisjonen 🌟

God morgen 🌟

Siden jeg sovnet på sofaen tidlig i går kveld, var jeg lys våken klokken fire i natt. Av erfaring er det da best å bare stå opp, og for å være helt ærlig dere, passet det veldig godt. For i morgen kommer trekløveret fra Oslo på besøk, og da vil jeg være farmor på heltid. Da må de fleste gavene være innkjøpt og de kjære julekortene sendt. Så da er det på tide å sette opp tempoet et par hakk.

Jeg ser det er fler og fler som har kuttet ut det å skrive julekort til hverandre, og det dere, gjør meg så trist. Det å få julekort er nemlig en av de koseligste tingene jeg veit om, og det å sette av noen minutter i ny og ned og skrive til sine kjære, er rett og slett finfint. Det føles nesten litt andektig ut.

Jeg glemmer aldri den pirrende følelsen det var å åpne postkassa hver dag som liten og finne postkort av nydelige gamle motiver. Det var snø, nisser, engler og ikke minst  dompaper i julenek, husker dere det? Man kan faktisk få tak i de ennå, men hvorfor er det så mange som har kuttet ut å ta seg tid til dette?

Jeg vil derfor oppfordre dere alle til å sende julekort i år, det er ennå ikke for seint. Vi har alle garantert noen rundt oss, som hadde satt stor pris på det. La oss hjelpe hverandre til å ta tilbake denne tradisjonen for fullt, for det er jo så koselig.

Hvis noen av dere lesere har lyst på julekort av meg, så legg gjerne igjen en kommentar, eller send meg mail på [email protected]. Jeg bestiller alltid noen ekstra, så ikke vær redd for å spørre ❤️

 

#julen #tradisjon #julekort

8 kommentarer
    1. Ja dette er virkelig en koselig tradisjon, ja ikke bare julekort, men brev hele året. Jeg har vært en ivrig brevvenn helt fram til de minste unga kom, da strakk ikke tiden til desverre. En Mail er så upersonlig, men ett håndskrevet brev er en fryd.
      Riktig god jul til dokker alle. Kos deg farmor 💙
      Hadde vært koselig med julekort fra deg igjen

    2. Julebutikken Hageland edens have
      Tanangervegen 65
      4058 Tananger

      Vi tar gjerne i mot et julekort viss vi får henge det opp ☃️🎅☃️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg