Holy Macaroni, så ekkelt!

God kveld, kjære dere.

For aller første gang på flere uker, er kinnet mitt fint igjen. All skorpe er borte, men det er et skjørt ansikt jeg har med å gjøre nå. Huden en ekstrem tynn der såret har vært, og det er fortsatt litt hovent, men det kan jeg fint leve med. I forkant av ti-avtalen min i byen i dag, tok jeg nå i alle fall på meg sminke for aller første gang, med god beskyttelse under først, og det kriblet faktisk kun litt i begynnelsen, men roet seg raskt etter en liten stund.

Det som derimot ikke roer seg nå, er føttene mine, og bra er det! Noen av der husker kanskje at jeg satt i fotbad for fem dager siden, og etterpå dro jeg på meg disse posene med det fotmiddelet som skulle gi meg helt ny babyhud, les gjerne her. Mange med meg var skeptisk til om jeg ville rekke å flasse av all den gamle huden før jeg skulle reise, men jeg fulgte rådene om å sitte med disse posene i hele to timer rett etter en hel time i fotbad, så i dag fem dager etter, startet altså forvandlingen.

Fyttikatta så ekkelt det er dere, men det visste jeg jo egentlig på forhånd. Jeg må gå med sokker 24/7 og riste de godt på vranga ute når jeg skifter de. Det er derimot hele tre dager igjen til vi reiser, så jeg er overbevist om at den nye babyhuden kommer til slutt, thihiii…

Jeg vet ikke om dere klarer å se det, men jeg kan i alle fall fortelle dere at huden på kinnet er ekstrem tynn og tør nå. But who cares? Jeg er happy over å endelig ha kommet igjennom det.

Har dere sett noe så jævlig?! Jeg tror ikke det er meningen at man skal dra det av, tar ikke sjansen på det, men håper det ramler av fort som svint.

Klem Nina

 

#fotpleie #flasser

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg