Hþstferien kunne ikke ha startet bedre 🍂

Endelig ble det hÞstferie for oss pÄ vestlandet ogsÄ, og heldige som vi er, har vi atter en gang tatt turen til svigers hytte pÄ Mykland. Det er strÄlende vÊr her, og de nydelige fargene ute i naturen nÄ er rett og slett magiske. HÞsten er sannelig spektakulÊr vakker.

Siden Mille gÄr pÄ vidergÄende skole, og det derfor er strengere fravÊrsgrense, valgte vi Ä reise hit pÄ lÞrdag i stedet for fredag. Det passet derimot meget bra, for da fikk jeg igjen et Þyeblikks etterlengta gjensyn med venninnene mine. Jeg treffer som sagt et par av dem hver mÄned, men siden jeg ikke har sett flere av dem fÞr koronaen slo til, var det ekstra kjekt Ä fÄ samlet sÄ mange pÄ en gang. Siden barnebarnet Falk fortsatt er er pÄ besÞk, var det enklest Ä mÞtes hjemme hos meg, og for noen av dem ble dette fÞrste mÞte med sjarmtrollet vÄrt.

Jeg har forresten for lengst slutta Ä undre meg over alle plantene vi har hjemme, men for de som gjerne ikke er sÄ ofte pÄ besÞk, skjÞnner jeg at det kanskje begynner Ä bli litt i overkant mye. Jeg finner nemlig gang pÄ gang nye steder hvor det passer Ä supplere med litt mer grÞnt. Men jeg mÄ allikevel fÄ nevne at jeg veldig sjeldent potter de om, selv om noen av dem helt sikkert hadde elsket Ä fÄ spre seg mer ut og vokse. Det er et helt bevisst valg, siden jeg ikke vil at de skal bli sÄ store. For vi mÄ jo ha litt plass vi mennesker og dyr ogsÄ, thihiii.

Nei, nĂ„ er det en krabat som snart har sovet tre timers formiddagslur, sĂ„ jeg tror jeg mĂ„ begynne Ă„ hoppe og danse litt her, sĂ„ han vĂ„kner. Dere fĂ„ ha en finfin dag videre, og sĂ„ skrives vi snart igjen fra heia her 🍁

Disse fargeglade pottene er relativt nye og alle de forskjellige sukkulentene fulgte med.

Den eldgamle venninnekjolen er et velkjent plagg for de fleste.

Det ble helt perfekt Ä sette planter pÄ begge sider av romdeleren i bjÞrk.

Mens jeg venter i spenning pÄ den nye utgivelsen til Gabrielle, duger det Ä spille den her.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg