Hunken ordner opp!

Hei igjen, kjære dere, begynner dere å bli klare til jul?

Her hjemme begynner det å ligne på noe, men jeg er fortsatt veldig avslappet til det hele. Det kan kanskje ha noe med at vi skal til Drammen og feire selve juleaften, og da trenger jeg ikke å ha vaska i alle kriker og kroker, storhandle eller gjøre gjesterommene klare.

Til tross for borte jul, er det allikevel koselig å gjennomføre og få på plass alle juletradisjonene våre her hjemme. Vi pynter og steller akkurat som før, så i helgen var vi ute på juletresanking. Hvis jeg hadde klart å få med meg et stort tre hjem på biltaket selv, så hadde jeg helt klart valgt det, men jeg må innrømme at jeg er svært takknemlig for at Bjørn Erik orker å delta på dette sirkuset. Jeg er nemlig i overkant pirkete på hvordan det skal se ut, og jeg elsker å bruke lang tid på finne det rette. Bjørn Erik kan fort bli den grinete grinchen underveis, det har hendt før, men denne gangen gikk det faktisk lekende lett.

Jeg skal selvfølgelig vise dere treet seinere i et fargesprakende innlegg, men først tenkte jeg å vise dere hvordan det ser ut ute. Pynting av huset ute er Bjørn Erik sitt ansvar. Han storkoser seg med ledninger som går på kryss og tvers, og at resultatet lyser opp på lang avstand. Det er ekstra koselig å pynte den lille tujahekken med hans bestemors heklede hvite stjerner og røde hjerter. Godt å ha de som ikke i blant oss mer med oss i tankene og hjertene.  

2 kommentarer
    1. Så fint det ble ute da 😊 Har helt like heklede hjerter, som en gammel kollega heklet til meg en gang. Koselig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg