Igjen blir det klem fra prinsen ❤️

Da jeg fikk nyheten om at eldstemannen Dennis og hans kjære Kristin allikevel hadde bestemt seg for å få småtroll, eller i alle fall plutselig stod ovenfor valget, ble jeg overlykkelig. Jeg trodde faktisk ikke på dem der og da, og synes det var verdens dårligste spøk å lire ut av seg, men så viste det seg altså å være sant. Jeg skulle bli farmor, jeg var i lykkerus.

I begynnelsen var jeg usikker på om jeg kom til å klare å treffe småen så ofte, for det er tross alt 60 mil mellom oss, men i dag kan jeg se tilbake på mang en gode stunder. Det er ingen tvil om at vi har fått god kontakt allerede, og jeg må innrømme at jeg er hodestups forelska.

Om få strakser venter jeg faktisk på å få høre et “hallo farmor” i døren her, for i dag kommer den lille trioen på besøk igjen. Det er bare en uke siden sist vi klemte, og i dag får jeg altså muligheten til stjele til meg mange igjen ❤️

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg